اعتراف میکنم اونقدر که نشون میده بی اعتماد به نفس نیستم فقط احتیاج دارم یکی بهم بگه خوبم(نصیحت نکنید🙄)

اعتراف میکنم انقدری اعلام کردم که جیش دارم یکی از دوستام "جیش دارم" سیوم کرده بود

اعتراف میکنم اصلا انتقاد پذیر نیستم و از انتقادا ناراحت میشم ولی بازم روی خودم کار میکنم

اعتراف میکنم همه وانشاتامو بالای 200 بار خوندم🙄☝🏻

اعتراف میکنم خیلی منحرفم ولی تاحالا پورن ندیدم

اعتراف میکنم حس میکنم تاحالا عاشق نشدم

اعتراف میکنم بادمجون رو یه سبزیجات مقدس میدونم و وقتی میخورم حس خدا بودن میکنم🙄

اعتراف میکنم همه غذاهای مامانمو دوست ندارم فقط میخورم و میگم خیلی خوب بود😭😭

اعتراف میکنم خیلی چاغم🙄

اعتراف میکنم اکثر اوقات یهویی از خودم متنفر میشم و 5 دقیقه بعد عاشق خودم میشم🙄

اعتراف میکنم موهام تا کمرمه و میخوام بزنم ولی بابا مامانم نمیزارن میگن حیفه🙄

اعتراف میکنم اصلا اراده قویی ندارم مگر در نوشتن😂🖐🏻

اعتراف میکنم نامجین ریل ترین کاپل جهان نیست😭در واقع مایدی ریل ترین کاپل جهانه ولی نامجین معروف شده(مایدی مامان و بابامن😂)

اعتراف میکنم از دست نویسنده های فول اسمات حرص میخورم چون هیچ سناریوی مشخصی ندارن🙄

اعتراف میکنم سر لج بازی درس نخوندم و نمره هام ریده شد توش🙄😂

اعتراف میکنم عاشق ریاضیم😂

اعتراف میکنم غذاهای زیادی بلد نیستم بپزم ولی هرچی تاحالا پختم خوب بوده😭😭

اعتراف میکنم خیلیا بهم کامنت میدن و من نمیدونم کین و یا جواب میدم یا میزنم کامنتای قبلش رو میبینم😂😭

اعتراف میکنم از بیان خسته شدم چون همش شده بچه بازی🙄

اعتراف میکنم قصد دارم از بیان برم ولی دلم نمیاد🙄

اعتراف میکنم همه خوابام عجیبن😂🙄

اعتراف میکنم با افراد کمی توی بیان صمیمی هستم ولی با همه راحتم

اعتراف میکنم از کلمه چصناله متنفرم و همه چیز چصناله نیست ولی کاش متوجه بشید😒

اعتراف میکنم عاشق نقاشی کشیدنم ولی 1 ساله نکشیدم:)

اعتراف میکنم خیلی کوچولوعم و عاشق عروسک و خودکار فانتزیم🙄

اعتراف میکنم خودمم فکر نمیکنم قدم کوتاهه(160 فک کنم)ولی چون دوستام همشون درازن حس کوتوله بودن میکنم🙄

اعتراف میکنم نمیدونم دوست صمیمیم کیه🙄

اعتراف میکنم خیلی ضایع بازی در میارم و بقیه زیاد میرینن بهم ولی من بازم پرو پرو زرامو میزنم🙄

اعتراف میکنم برعکس خیلیا دوست دارم یروز مامان بشم و موهای دخترمو ببافم

اعتراف میکنم اخلاق کیوتی دارم

اعتراف میکنم چند وقته در تلاشم برای سرد شدن🙄😂

اعتراف میکنم واژه "چخبرا" در واقع شروع گفتگوعه🙄 😂

اعتراف میکنم آیم عه بچ🙄

اعتراف میکنم بسه خسته شدم😐