هم اکنون خبر به دست ما رسید نامجین ریل ترین کاپل جهانه

و یه دختر به فرزندی گرفتن که یاشی صداش میکنن

اما گفته شده اسمش یاسیه نه یاشی😐

یاسی شباهت های عجیبی با نامجین داشته و انگار فرزند حقیقی اوناست😐✊

نامجون میفرماید:

-یاسی(این درست میگه)واقعا بچه ماست یه دختر ناز و خیلی خفن مفن که به خودم رفته

(جین خود را وسط میادازد) 

-زر میزنه بابااااا یاسی یه خودم رفته آشپزیش خوبه خیلیم جذابه یاع یاع

-ولی دست به هرچی بزنه میشکنه

-بجاش مث من مامان همست

-تایپش با من یکیه

(برنامه را قطع میکنند که دعوا ها توی مستند نباشد) 

-خب اقای کیم چیشد که یاشی رو به فرزندی گرفتین؟

-حقیقت اینه که یاسی خودش اومد در خونه مارو زد گفت منو به فرزندی بگیرین مام دیدیم خیلی اخلاقش شبیه ماعه گرفتیمش

-اره اومده بود سوار من شده بود میگفت تو پاپامی😐

(یاسی وارد صحنه میشود) 

-ددی جووونننننننننن بیا اهنگ نوشتمممم

-قربونش برم الهی مث خودمه اهنگ نویسه بچم

-نخیر آشپزیش بهتره

-نچ نچ نچ حسادت نکن

(بازم صحنه را قطع میکنند) 

پایان مستند