صبح بخیر خرا 

بیاید خاطره بگم

دیروز رفتم مصاحبه برا کلاس تحلیل رفتار متقابل که مخففش ta بود

زنه منو نگاه کرد

بهم گفت چند سالته؟ گفتم 13

روی نوشتن سنم مکث کرد...گفت میشه سالی که بدنیا اومدی رو بگی؟ 

گفتم 1386...گفت ماهشم بگو😂میخواست به زور منو جا بده بین 14 ساله ها

گفتم دی

بعد گفت خب من تورو توی کلاس نوجوان میزارم کلاسای نوجوان از 14 ساله ولی تو یه پختگی خاصی داری شبیه 13 ساله ها نیستی بهت 15،16 میخوره😂💔

خب تا اینجا فهمیدیم من مکنه کلاسم

سوالات:

دوست خیالی داشتی یا داری؟ من:داشتم و دارم.

ناخوناتو میجویی؟کیا؟ من:اره اکثرا وقتی حوصلم سر بره

حوصلت زیاد سر میره؟ من:اره اکثر اوقات😂😂

این سوال برگ ریزونه

تاحالا خودتو ارضا کردی یا خود ارضایی کردی درست یادم نیست سوالش(تو ذهنم:هرچند یکم برا دخترا سختع😂)من:در حالی که دست به سینه نشستم و پامو رو پام انداختم خیلی قاطعانه:نه!!!!

و در نهایت سوالی که از مامانم پرسید 😐✌️

دخترت دوست پسر داره؟ مامانم:من نمیدونم مگه باید داشته باشه؟ 😐

من:مامان نترس ندارم داشتم بهت میگفتم😂😂😂