1. تا حالا تقلب یا کار خلاف کردی؟ ( یکیشو توضیح بده )

 

 ام تقلب؟ توی مجازی یه دوسه باری ولی توی مدرسه هرگز

کار خلافم زیاد نکردم

 

2. توی واقعیت بقیه فکر میکنن چه چیزی در موردت حقیقت داره که اشتباهه؟ (در مورد چه چیزیت اشتباه فکر میکنن)

 

اینکه فک میکنن که من بی احساسم ولی اصلااا اینطوری نی من حتی نمیتونم موقع دعوا کردن جلوی خودمو بگیرم که گریه نکنم!:)

 

3. بدترین چیزی که تو مدرسه شنیدی از کی بوده و چی بوده؟

 

 خب یبار توی مدرسه که بودم زنگ سومث مدیرمون اومد سر کلاس گف گلسا مامان بابات تصادف کردن زنگ اخر با فلانی میری خونه

انگار یه تشت اب سرد خالی کردن روم

 

 

4. تاسف بار ترین خاطره ای که الان یادت میاد؟

 

 عمرا اگه بگم:||

 

5. اگه به مدت یه ماه جنس مخالف بودی چیکار می کردی؟

 

آم واقعا نمیدونم شاید میرفتمو پسر بودنو تجربه میکردم😂😂😐

 

6. آخرین خواب ترسناکی که دیدی کی بوده؟

 

نمیدونم خواب ترسناک زیاد نمیبینم

 

7.کسی هست که پنهانی دوستش داشته باشی؟

 

اصلاا

 

8. چی یا کی رو هرگز نداشتی ؟

 

نمیدونم

 

9. اگه بتونی با بایست ازدواج کنی ازدواج میکنی؟

 

اگه واقعا دوسم داشته باشه شاید اره

 

10. خانواده ات چه تعریفی از شخصیتت دارن؟ ( ازشون بپرسین)

 

از نظر کل خونوادم من پوست و موی خیلی خوبی دارم و دستام خوشگلن...و مهربونم و شاد

 

11. تا حالا کسی روت کراش داشته؟

 

 تا دلت بخواد؟😂😂😂😐

 

12.ورزش مورد علاقه ات ؟

 

ژیمناستیک و دنس!! چهار ساله ژیمناستیک کار میکنم:)

 

13. بلدی ماشین برونی؟

 

نچ😐 

14. نزدیک ترین شخص بهت کیه؟

 

دوستم مامانم خدا

 

15. چجوری میخوابی؟ ( حالت خوابت چیه؟ )

 

بیشتر به پهلوی سمت چپم زیادم تکون نمیخورم

 

16. اگه حیوون بودی چی میشدی؟

 

از نظر پنج تا از دوستام خرگوش😂😂

 

17. فست فود یا غذای سالم؟

 

نمد:|

 

18. تا حالا کسیو بوسیدی؟

نه اصلااا

 

19. تا حالا کلاه سرت رفته ؟ ( تعریف کن )

 

نه

 

20. دوست داری جای کسی زندگی کنی؟

 

نه!