بیایین ادامه😐😂

جوابای خودمم میذارم:/

 

قرمز:یاسی

مشکی:گلی

 

1)عجیب ترین چیزی که خوردید؟

شیر هویج کاکائو:`)​​​​​​

​​​​​​من چیز عجیبی نخوردم تاحالا🤔

2)آشپزیتون در چه حده؟

صفر:)

متوسط رو به بالا

3)غذای مورد علاقتون؟

فست فودی:|

هرچیزی که بهش بگن غذا (غذااا😍) 

4)اولین چیزی که درس کردید؟

یادم نمیاد:/

املت

5)غذایی که خیلی بدتون میاد؟

فسنجون:`|

فلفل دلمه ای تنها چیزیه که ازش بدم میاد ولی باز میخورم:') 

6)چه چیزی رو خیلی دوس دارید امتحان کنید؟

اوایل دلم میخواست نودل و پنیر پیتزا امتحان کنم که کردم ولی تازگیا دلم چیپس و پنیر پیتزا میخوادD:

زیادن...ساندویچ نودل...پیتزای ماکارونی...پیتزای قیمه...

7)تا حالا کسی دست پختتونو خورده؟

من که چیزی درس نکردم که کسی دست پختمو بخواد بخوره😐

اووههه اره بابا

8)چه غذاییو بلدید درس کنید؟

فک کنم سیب زمینی:)

برنج، املت، هرچیزی که تخم مرغ داره، نودل...هرچی سرخ کردنیه مثلا پیاز سیب زمینی... 

تامام😐

دوس داشتید بذارید وبتون دوسم نداشتید همینجا جواب بدید:)

مرسی از توجه،لایک،کامنتتون^-^(اینو گفتم بدونید اینا اجباریه:)!)