دوستان من واتپدمو باز کردم و با یه متن طویل مواجه شدم که انگیلیسی نوشته شده بود...

یچیزای خاصی بود کلا...

متن ترجمه شدش..

اسم من بینتانگ است. من نماینده رابط نویسنده هستم و نماینده وبنول هستم. من فصل های اولیه را خوانده ام و احساس می کنم که رمان شما توانایی های شما به عنوان یک نویسنده را به نمایش می گذارد ، بنابراین من می خواهم شما را به انتشار در سیستم عامل ما دعوت کنیم. ممکن است برنامه ما را در Appstore یا Google Play پیدا کنید که بیش از ده ها میلیون نصب دارد. ما می خواهیم یک قرارداد غیر انحصاری برای رمان های شما در حال حاضر در سایت ارائه دهیم ، به این ترتیب شما می توانید رمان را در سایت نگه دارید اما در عین حال به شما کمک می کند تا با استفاده از پایگاه خوانندگان بزرگ پلت فرم ما با بیش از 60 میلیون بازدید کاربر منحصر به فرد ، آن را به یک موقعیت برنده تبدیل کنید. لطفا در این مورد با من تماس بگیرید ، ما می خواهیم قبل از هر چیز نیازهای شما را به عنوان یک نویسنده درک کنیم تا به شما در رسیدن به بازار هدف مورد نظر خود کمک کنیم اگر می خواهید شخصاً ارتباط برقرار کنید ، می توانید از طریق: Facebook: https: // www.facebook.com / WebnovelEditors Facebook Messenger با من تماس بگیرید. WebnovelEditors (باید بین دو کلمه فاصله باشد) Instagram: WebnovelEditors (باید بین دو کلمه فاصله باشد) اختلاف: Bintang # 6244 ایمیل: editorwn „bintang@gmail.com

 

حالا من بدبخت چه کنم؟ 

اصن نمیدونم داستان چیه و از چه قراره و اصن وات د هل؟ 😕